divendres, 24 de juliol del 2009

Perquè no ens deixen tranquils???

Bon dia a tothom.. bé.. com sabeu, fa uns dies, certa organització (que per salut pròpia, prefereixo no anomenar).. fa enviar i penjar pel poble certs paperets criticant la consulta popular.. Doncs bé.. algun anònim ha fet un segon escrit deixant-lo penjat als comentaris del meu bloc.. el més fàcil seria contestar-lo tot donant el meu punt de vista, però per tal d’evitar certa grolleria per part meva, prefereixo senzillament obviar-ho, però si us convido a tots a dir el que en penseu.... dit això, sols una petita frase: "Perquè no ens deixen en Tranquils???"


I dit això .. anem a comentar coses més interessants i menys "fosques"...

Que us va semblar la Breda del Sindicat???

A mi particularment va agradar-me moltíssim.. i vaig trobar tot un encert això de contractar un càtering. No es que vulgui criticar ni molt menys la feina de la organització d’altres anys.. mai ho faria.. tot el contrari.. crec que S’HA DE FELICITAR efusivament a tothom que hi col·labora, doncs gràcies a ells tenim les festes que tenim. Però si, vaig trobar-ho bé doncs va arribar a les meves orelles de fantasmet que possiblement l’any vinent no es faria aquesta Breda per falta de quòrum a l’hora de col·laborar-hi i que per aquesta raó van optar per càtering. Doncs bé, si això ha de servir perquè puguem seguir gaudint de la Breda, per mi que no quedi.. VISCA EL CÀTERING. Per sort durant el sopar i parlant amb gent de la barriada, em comentaven que possiblement si que seguirien amb la Breda ja que no anaven tant atrafegats.. VISCA !!!!
També referent al cap de setmana passat.. ostres sort que portava els meus llençols d’hivern, perquè val a dir que per ser un sopar a la fresca, si alguna cosa no faltava era justament això.. la fresca.. i es que feia un ventet fred, fred.. que gairebé em deixa sense llençols i amb el cul a l’aire (sort no s’hauria vist.. jejeje) i el ball, doncs força bé.. la veritat.. animat i anava molt i molt bé per entrar en calor.
Vaig observar dos contrastos força curiosos, per una part, certament la majoria de gent de la Breda era (per dir-ho d’una manera afable i carinyosa) gent gran, es a dir.. la majora ja eren avis, però per un altre costat, la nota detonant i de color, hi havia un parell de taules amb quitxalla força menuda que ballaven i s’ho passaven d’allò més i bé.. Es curiós veure aquestes diferències, però cert que vaig trobar a faltar mes jovent. Jo animaria a tothom que s’apuntés a les bredes, ni que fos al ball.. us ho passareu molt bé.. i ja tindreu temps de discoteques altres caps de setmana....

I dit això sols un parell d’apunts més..

primer de tot felicitar efusivament a tothom del Sindicat per haver fet possible la Breda
i segon, animar-vos a tot a anar aquest cap de setmana a la Breda de l’eixample.. segur estarà molt i molt bé..

i mireu bé.. segur hi haurà algun "fantasmet" vigilant-vos...

Bona Breda...

El fantasmet

1 comentari:

Anònim ha dit...

tens molta rao, es molt bonic siguent vei de la breda i arribar just a l'hora de sopar, fer gresca i xerinola, ballar i qua s veu que la cosa s'acaba aixecarse com si no anes la cosa amb ells i marxar. si entre tots ens hi impliquessim un xic mes, nomes el dia de la breda com fan a moltes altres bredes( tan sols cal anar-hi a veure-ho com molta gent quan acaba la festa ajuda a recollir i que de seguida esta fet i no com la breda del sindicat que nomes queda 7 o 8 personas per recollir i es clar entre la feina que hi ha i la poca gent a vegades es fa quasi be de dia. la breda es una cosa de tots, no es un lloc a guanyar si no a compartir feines dins el que pugui cada persona.