dimarts, 28 de juliol del 2009

No us perdeu els comentaris...

Nois i noies.. de veritat volia evitar-ho.. però sincerament.. es INEVITABLE.. !!! juas, juas, juas.. no us imagineu el fart de riure que m’he fet al llegir la notícia..

Com ja fa dies vaig anunciar-vos.. en el meu bloc havien "penjat" certs comentaris innombrable... doncs bé.. sols dir-vos que feu el següent (a part de llegir el meu bloc, es clar)..

Entreu a google .. cliqueu al damunt de "noticies" i poseu "arenys de munt" i que surt a la primera noticia.. els nostres benvolguts amics de la FALANGE.. jajaja (mai m’hauria imaginat anomenar-los així.. però es que em comencen a caure bé...).. suposo que deu ser perquè sempre m’ha agradat la comèdia...

La noticia en si no te res que no sapiguem.. que es queixen.. que si separatistes.. que si referèndums encoberts.. etc..etc.. però el que no te gens de “desperdici” son els COMENTARIS que la gent fa de la notícia.. us convido a tots a llegir-los perquè realment son molt i molt divertits...

El Fantasmet

També ho trobareu amb el següent enllaç


http://politica.e-noticies.es/la-falange-pide-auxilio-a-un-consejero-de-erc-31315.html

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Pues te has equivocado, fantasma, porque sólo lees las tonterías y comprendes la sal gorda de los mensajes. La Falange no pide auxilio a nadie, sino que expresa su denuncia porque la supuesta consulta popular es una transgresión de la ley orgánica de 1980 en la cual se regula el mecanismo del referendum y consultas populares asimilables. Eso es todo.

Anònim ha dit...

El que es trist es que "per llei" no es permeti que un poble, com el català, es pugui expresar democràticament per una colla de dissidents d'un règim que per sort ja està abolit. Un règim de crims, penúries i opresió !!!