dimecres, 25 de novembre del 2009

Pavelló, seguim sense accessos !!! GRRRRR !!!

Hola a tothom, no es que hom estigués massa fi per escriure, però donat les insistents demandes, m’he vist obligat a fer-vos aquestes línies. Primer de tot disculpar-me per aquest silenci, però es que resulta que els "fantasmets" tot i ser incorporis també tenim (o teníem) apèndix i per tant vaig haver de passar pel quiròfan per tal d’extreure-la i certament no m’he vist amb massa ànims per escriure, però bé, ara que ja ha passat i que des de dilluns torno a voltar pel castell amb tota normalitat procedeixo a fer-vos les següents línies:

En primer lloc comentar-vos que després de passar la festa major (val a dir que tret de la fira medieval i la fira d’atraccions, al meu parer força pobre) avui he vist la fastuosa notícia que l’ajuntament procedeix a fer una "jornada de portes obertes" del nou pavelló sense tenir fets ni els accessos ni res que pugui garantir un mínim de seguretat per tal d’arribar a les noves instal·lacions. Veig que malauradament, i això que vaig enviar un correu específic a les autoritats, han fet cas omís dels meus consells i com sempre, per desgràcia nostre, fins que no hi hagi algú que prengui mal no faran el fet. Això sí, després tot seran falses i hipòcrites excuses de falta de recursos, de planificació, etc, etc, etc... sols desitjo haver-me d’empassar aquestes paraules i que no passi mai res.

I tret d’això, mare de deu, com es ressenteix la ferida cada cop que passo amb cotxe per la riera, cotxe? he dit cotxe? i a peu, i amb bicicleta i patinet i qualsevol altre tipus de transport inclòs les pròpies sabates i es que està feta una MERDA i en majúscules. Estan fent les obres del "zapaterazo" i em semblen molt i molt bé, però algú sap el perquè son aquests fabuloses "RAMPES" que estan fent a les voreres, tret que serveixin per rebentar rodes, procurar que la gent es foti de cap i que siguin una rampa de llançament per quan plogui??? doncs sincerament no ho entenc (potser encara falta enllestir-ho i em sorprèn gratament), però a data d’avui soc incapaç de veure-hi una utilitat.

Si tenim en compte que encara no està enllestit el cobriment de la riera (o si més no la bassa de laminació) i que per tant l’aigua encara passa pel damunt, no podeu imaginar-vos les ganes que tinc que faci una bona rierada, doncs amb les noves "rampes" serà poc mes que un show, doncs al repicar-hi l’aigua aquesta semblarà un sortidor eixordador i segur serà impressionant, a veure si tenim sort i en podem gaudir i així aprofitar de fer la conseqüent crítica.

I mes cosetes, de les obres que s’estan fent a la part baixa de la riera (antiga creu roja), sembla ser que queden força bé, però, heu vist que lletja, horrorosa i antiestètica es la barana que hi estan posant? Desconec si es per un tema de poc gust, estalvi de diners o falta de disseny, però no costava res fer-ne una que fos mínimament potable i no el xurro que hi estan posant, però en fi, si tenim en compte que sols es una barana a la entrada del poble, que potser es de les primeres coses que es veuen i que d’aquí a uns quants anys (20-30) ja la canviaran, potser no es tant important, oi?

Bé i dit això, segueixo pels meus dominis per guanyar-me les garrofes.

Fins la propera


El fantasmet