dilluns, 13 d’agost del 2007

Poema al Alcalde

Quan vaig marxar de synera..
Vaig quedar-me arraulit
Doncs anava a un poble
que per mi era petit

Sort tenia de la feina
Doncs estava ben pagada
I ves ara qui ho diria
De la vila en trec cullerada

Batlle electe he sigut
Amb un pacte per tenir el càrrec
I ara ja comencen els mals de cap
Doncs volen salvar "Ca l'Esparreg"

La oposició esta contenta
Doncs veuen que no me'n surto
Aleshores jo em pregunto
Quina ha esta la meva pifiada?

La resposta es senzilla
Doncs diners no hi ha a les arques
I hi ha uns vilatans
Que en viuen de sagnar-les

A més tu també t´hi quedes
I com no a plena jornada
Tot cobrant mols calerons
Que a la gent deixes glaçada

Així doncs Carles et diria
Que quan baixi la riera
T´hi fiquis de cap
I te'n tornis a Synera


El Fantasmet