dijous, 11 de juny del 2009

Independència??? Tant de bò

No puc amagar el meu esglai, somriure pervers, il·lusió desmesurada, nerviosisme compulsiu i un miler més de sensacions que m'han vingut al llegir i assabentar-me per diferents mèdis de la proposta de la CUP (Candidatura d'Unitat Popular) representada a la nostra vila pel benvolgut convilatà Josep Manel Ximenis.... (una abraçada ben calurosa...) de fer un "referendum" per la autodeterminació de catalunya.. si volem o no que sigui un país europeu independent.. cal dir que m´hi trec el barret.. sols per això ja s'hauria de didicar un carrer o si més no.. fer-hi una menció a la CUP o en el seu defecte al Josep Manel...


Podria fer un Blog totalment neutre.. però ho sento.. estic aquí per dir.. representar.. i donar fè dels meus sentiments.. i creieu-me que avui més que mai.. el méu sentiment patriòtic esta al 100%.. i es que els ulls s'han negat d'alegria al llegir-ho..!!!


Avui tot comentant amb un company de feina.. em deia "que ben parits sou els d'arenys de munt".. i val a dir que si la cosa tira endavant (esperem que les artimanyes legals no ho aturin) no us extranyi que amb el temps es recordi ARENYS DE MUNT com el poble que va fer la primera iniciativa legar per arribar a la Independència de Catalunya.. tant de bò.. ho puguin veure els meus ulls en un futur.. i si més no.. que quedi escrit a la història.. !!!


Tant mateix.. tot i la joia que tinc al meu cor, no puc oblidar d'escarnir la gent del PSC.. .. ho sento.. no puc.. ho intento.. em mossego els dits per tal de no escriure.. però no puc.. vaig al WC.. miro enllà.. però no puc .. he de dir-ho.. QUE COI HI FAN A ARENYS DE MUNT AQUESTA COLLA DE DESAGRAÏTS, INSOCIABLES, PENCOS I MALES PERSONES???? com es possible que algú hi voti en contra o que tant sols es quedi al marge d´una proposta com aquesta? que s´han cregut??? i no sols ells.. si no.. tot el sèquit que tenen al darrera.. ho sento senyors.. però si tenia alguna mena de respecte pel PSC... ara ja l´ha perdut del tot..


VISCA CATALUNYA !!!!

Aprofito també perquè arribat el moment.. emplaçar a tothom a anar a votar .. i que poguem cel·lebrar-ho plegats..


Us adjunto uns links per tal que veieu la noticia.. !!!!


http://www.lamalla.cat/politica/article?id=270249


http://www.lavanguardia.es/politica/noticias/20090609/53720380773/arenys-de-munt-convoca-un-referendum-sobre-la-independencia-de-catalunya-union-europea-maresme-estad.html

El Fantasmet...