dimecres, 9 de desembre del 2009

Fins a la Sopa !!!


Hola a tothom, perdoneu la meva insistència però tenint en compte que això indirectament (o directament) em fa rascar la butxaca, ja en tinc prou... que he fet per trobar-me l’alcalde fins hi tot a la sopa???

Vaig pel carrer....

- Hola bon dia vilatà bonica, simpàtic, afable, com estem?? i la família? i el gos i la iaia???

Que coi n’ha de fer??? Grrrr

Poses la TV i que et trobes????

Doncs que fan el resum de les noticies i parlen de les futures consultes i que surt????

Avui sense anar més lluny, miro el canal de noticies del 3cat24 i qui surt a la foto?? mireu, mireu


http://www.3cat24.cat/noticia/430454/politica/Barcelona-celebrara-una-consulta-independentista-a-labril


I jo la veritat, tampoc es que em molesti el fet que surti, a mi com si vol sortir amb boles a interviu, en no comprar-lo n’hi ha prou (ara potser si ho faria, juas, juas, juas) el que em fot es que tal i com diu aquesta notícia, aquest acte s’ha fet aquest matí a Barcelona i clar on hi ha el problema????

DONCS QUE HI HA ANAT EN "HORES DE FEINA" QUE LI PAGUEM ENTRE TOTS ELS VILATANS i que no eren coses pròpiament pel poble, per tant, que coi i feia??? o potser creieu que el Sr. Jimenez no ha demanat festa de la entitat on treballa??? segur que si......

Perquè hem de pagar nosaltres les seves hores perdudes en una causa que bàsicament el beneficia sols a ell (llegiu l’escrit anterior) i si no, que en treu la vila d'Arenys de Munt amb que el Sr. Mora avui estigues a Barcelona promovent un acte propi de la ciutat???

Ja vaig comentar-ho en el seu dia i torno a dir-ho, perquè li hem de pagar el sou nosaltres?? si jo falto a la empresa on estic per aquestes coses ja m’haurien fotut al carrer i ell en canvi, es va passejant per ell, ja en tinc prou.

Espero que els vilatans sigueu suficientment responsables i que l'any vinent elegiu un consistori mes compromès amb Arenys de Munt i que treballi pel poble, no el poble per ell.

Fins aquí el Fantasmet, emprenyat per enèsima vegada.