dilluns, 9 de maig del 2011

ELECCIONS 2011 (2na part - EL GOVERN DELS MILLORS)

Caram, caram, caram, si que ha generat debat les meves “paraules”, a veure, anem a pams...

Dels varis comentaris que hi ha, (el fantasmet MAI esborra cap comentari, no cal dir-ho....) òbviament hi ha molts punts de vista diferents, opinions i cadascuna d’elles s’ha de posar i entendre en el context i data en que estan escrits.

Per exemple, hi ha cert comentari que em retreu que en el seu dia vaig fer una crítica del PSC i ara el conto com a possible grup de govern. Òbviament es cert, però si mirem la data i mirem la gent que en aquell moment es presentava o era a govern i la que es presenta ara mateix observareu que ni de bon tros es la mateixa. Per tant, cal tenir-ho amb compte. (senyors hem d’evolucionar....)

Per un altre costat, a veure, el Sr. Molons (i l´anomeno a ell, doncs surto força cops als comentaris), es una bellíssima persona la qual em cau molt bé i com dic en l´escrit, es una persona amable, afable sempre amb bona cara, com a persona no em genera cap mena de dubte i el considero una persona exemplar, malauradament a nivell polític crec que no ha encertat ni de bon tros i que s’ha deixat portar més pel fet d´estar al govern que no per mirar vers el poble (recordem el tri-partit que encara ens mana), per tant, considero que com a polític NO M´AGRADA, però com a persona no en tinc cap dubte.

Amb això el que us vull venir a transmetre, que qualsevol crítica a la que es pugui veure afectada qualsevol persona, ES DE MANERA CONSEQÜENT al seu “lloc de polític”, mai ataco (o si més no intento no fer-ho) a la persona com a tal. Si el “fantasmet” en qualsevol moment ha ofès, atacat o menyspreat a qualsevol persona a nivell individual (fora l’entorn com a polític), li demano les mes sinceres disculpes.

I ja per acabar, sols un últim comentari, m´han titllat de que soc “partidista” i fins hi tot “antidemocràtic”, per tots els fantasmes del món, res més lluny de la veritat, a veure, partidista no, tot i que si reconec soc un fantasme independentista i que mira molt per casa. No em considero partidista, doncs sols miro (o intento) fer una visió de la política del poble. Òbviament si no estic gens content amb el govern que ens ha manat fins a la data, el que no puc fer es donar-li les gràcies i dir que m´agrada. NO, al meu parer cal una alternativa, un canvi de govern profund i cap una altre direcció, i per sort o per desgràcia no hi ha massa on triar, per tant no hi ha massa direccions, però no us confongueu, si el que surti (sigui el que sigui) o fa bé o malament serà criticat o felicitat igualment (sigui ciu, psc, erc, cup o qui sigui...) per tant el que vull es EL MILLOR PER ARENYS DE MUNT i si perquè això passi, cal girar la balança, ho he d´intentar, però mai vers un partit concret, si no... no tindria cap mena de sentit. Dit d´una altre manera, si les tornes fossin a la inversa, jo també aniria a la inversa. I referent a ser “antidemocràtic”, es una al·lusió feta vers el comentari que ni tants sols volia opinar sobre el PP, a veure, com a partit polític mereix el mateix respecte que qualsevol altre, però no vull i no em ve de gust opinar sobre una gent que està en contra de tot el que vol dir ser lliure, que ni tant vol que puguis expressar-te lliurement sobre un ideal, que critiquen tot el que es refereix a la catalanitat com la coneixem. A part es gent que ni tant sols conec, per tant, no puc ni elogiar ni criticar la gent que no conec, per tant i donada la seva ideologia, prefereixo no dir res al respecte, però les urnes, sense cap mena de dubte, ja parlaren per si soles.

Amb tot això dit (mes que res volia aclarir-ho), ara si.. som-hi, seguim amb ......

LES ELECCIONS DEL 2011

Aquest ha estat el primer cap de setmana de campanya electoral i s´ha vist la gent de la política local voltant-la pel poble, regalant globus, adhesius i d´altres articles de “propaganda” que de ben segur aniran a engrossir les bosses de brossa o en els pitjors del casos a terra.

Amb les dues setmanes que ens venen els seguirem veient per tot arreu, (de ben segur al concurs d’arrossos hi seran tots representats) qui sap si algun que altre polític hi posa quelcom a l’arròs de l´altre per tal que vagi de caguetes o bé surti salat.. jajaja, ja veurem, en qualsevol cas, haurien de fer una “categoria especial pel concurs” a veure quin partit fa l’arròs més bo, potser també caldria tenir-ho en compte, potser seria tot un presagi.

Dit això, i donat tots els comentaris abans nomenats (si no els heu llegit, us aconsello que ho feu), vaig a fer una petita proposta, com diria el molt honorable president de la Generalitat de Catalunya, podríem fer

EL GOVERN DELS MILLORS

Intentaré de les llistes que es presenten, fer un govern que de ben segur, crec que faria rutllar, es un govern imaginari i impossible, ja que el faig mirant la gent que es presenta, no el partit ni l´ ordre de la llista, amb el que vull dir que obviaré gent que va al capdamunt d´una llista i en posaré que van per sota, però potser això també fa rumiar a la gent de que, qui i com haurien de ser les llistes. Som-hi doncs... (l´ordre no es significatiu ni molt menys, no pretenc dir que ha de ser l´alcalde ni el tient-acalde, si no quin seria un bon govern)

JOAN RABASSEDA i FERRER (ERC)

Persona treballadora, seria, capaç de embarcar la gent en nous projectes i capacitat de fer-los creure que les coses poden tirar endavant vers les hostilitats.

MARTA DE LA IGLESIA i FORMATGER (ERC)

Noia simpàtica i riallera per antonomàsia, treballadora amb àmplia experiència en el món sanitari, capaç i amb els peus molt posats a terra. Amb molta empenta per tirar endavant les coses.

JORDI MAIMI i GIRBAL (ERC)

Persona llesta i capaç, treballadora incansable en el món de les noves tecnologies, noi amb empenta i ganes de pencar. Un bon fixatge si vols estar a la última i tenir un bon sistema de gestió.

DAVID Gimenez MONTES (PSC-PM)

Persona molt treballadora, capaç, llesta i intel·ligent, un molt bon administrador i gestor, molt capaç amb documentació, gestions administratives i comptables. Si l´ajuntament fos una empresa (que potser s´hauria de tractar com a tal), seria un bon gestor sense dubte.

SILVIA VAZQUEZ MARQUES (CUP)

Sempre va bé que hi hagi cares joves, però a part es una noia amb empenta, ganes de fer moltes coses i sobre tot, ha estat elegida per una gran majoria, no entenc com va de segona... no serveixen les votacions a la CUP????

MERITXELL CARRILLO VILA (CUP)

La Txell, noia amb molta empenta, jove, amb ganes de fer coses i com no de passar-ho bé, seria una bona regidores de festes, sense dubte !!!! i el millor, es pot parlar amb ella i sempre comentar-li coses.

JAUME MISSE MAS (PSC-PM)

Persona assenyada, coneix molt bé els ets i uts del poble, sempre va bé tenir algu així en un equip de govern.

DOMENEC MONTERO i CARRASCO (ERC)

Professor d´ensenyament, tot i haver estat a la legislatura anterior i haver deixat el càrrec, no deixa de ser una persona treballadora i incansable, amb idees molt pròpies i amb la que sempre s´hi pot contar.

POL DA SILVA SOLER (CiU)

Un jove empresari del poble que de ben segur i donada la seva experiència, pot donar un bon cop de mà la comerç local i assessorar i ajudar al consistori per ajudar i maximitzar el comerç local.

ALFONS MOLONS ANTIUS (CiU)

A pesar de que no l´ha encertada en els últims anys, no perdo la esperança de que pugui “reconvertir-se” i ser una persona amb molt mes profit per l´ajuntament, doncs crec que te potencial de sobres, seria un bon aliat de govern, però això si, donada la seva anterior “posició”, caldria lligar-lo molt curt. Però a pesar de tot, no haver-la encertat, no vol dir que no pugui ser un bon polític.

Bé com veieu la llista no arriba a 13, us en deixo tres per vosaltres.. aquí posaríeu o trauríeu, també us ofereixo la possibilitat de dir l´ordre dels tres primers.

Properament faré la quiniela real del que pot quedar....

El fantasmet

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Fantasmet, respecto la teva llista i l'entenc. A mi també em va venir a buscar en Rabasseda per anar a les seves llistes. El lloc el decidia ell i a mi em va semblar bé. Ja entenc que a les persones que fa mes temps que hi són els costes una mica més de pair. Cada partit ho gestiona com vol o com pot. Una mica o mooolt plastes ho deuen ser tots perquè a mi son els d'ERC els que m'onplen de mails i sms a tothora i sense demanar-me permis. L'opció de donar-me de baixa sempre la tinc, però en el fons soc masoca o m'agrada tenir informació. A mi m'agrada el poble i la seva gent com a tu i aquest cop igual que tu tampoc me mullat.
Quedo a l'espectativa de veure si el teu nom surt en alguna llista de suport. Em coneixeras perquè quan ens trobem et picaré l'ullet.

SIGMUND ha dit...

Felicitats Fantasmet. Aquest tipus de blocs animen a la gent a formar part de la política municipal a opinar-ne i a sentir-se'n partíceps, i això és positiu. Només un però, t'aconsellaria que mediéssis en els comentaris a fi de no deixar publicar insults o comentaris que puguin ofendre a la gent. Desvirtues, al meu entendre, l'essència d'aquest brillant bloc.
Per altre banda, quan opines i s'opina sobre l'equip que presenta la CUP he de dir que no estic d'acord en tot. En Ximenis és l'ànima d'aquest projecte, és qui més treballa i qui més aporta. També és qui, segons l'assemblea, havia de liderar el projecte, al marge de si la Sílvia tenia un vot més o menys que ell. El lideratge no estava en joc. I això no els fa menys assemblearis. Si vols t'explico com s'ha fet la llista ERC. A partir d'aquí la llista que presenta la CUP potser si que és inexperta, però no se si això és el què ara compta més. El més expert és en Molons, i què vols que et digui. Potser el què cal ara, i tu també ho dius, és regeneració, cares noves, sàlvia jove, empenta il.lusió. I amb això crec que la llista de la CUP s'emporta les de guanyar. Estic a prop de la CUP, això és evident, no obstant, intentant ser objectiu, crec que ara com ara és el projecte que el poble necessita, no estic d'acord amb tu en quan al fet que no aporta gran coses, ni grans millores. Has vist el projecte que porten sobre la nova residència? Has escoltat el projecte de GUSAM. Hi ha algú més que proposi la digitalització total de l'ajuntament. I la simplificació de les regidories, i recuperar un grup d'esplai pel poble. Son idees variades i noves. Per tant, aquest cop ho tinc clar. He dubtat amb ERC, però l'estil d'en Rabasseda si que no m'agrada. Saps que em trobo quan parlo amb ell? Que no me'n refio. No em mira els ulls, té un punt cínic que no m'ofereix confiança. Això per mi és clau. Ah, sense dir-te què en penso quan el sento en els plens o en els debats. Prepotència i sobretot menyspreu cap l'adversari polític. Aquest estil tan dur m'ofèn. A mi no m'agrada ni crec que Arenys de Munt s'ho mereixi. Penso que precisament això li passarà factura. El Rabasseda del 2007 era molt més popular que els del 2011, això ho diuen fins i tot els de la seva llista.
bé, veurem. Jo aposto per un empat a 4 ciu erc cup i 1 psoe

Marti ha dit...

m'han comentat aquest blog, i exposarè el que jo crec que és millor per Arenys de Munt: Evidentment que a l'hora de les votacions vot a munt o vot avall tots en treuren regidors, cap dels que es presenten tenen el suport de tot el poble. Jo crec que es deixin de collonades, que facin una campanya neta (cosa que no esta fent ERC, ho sento però és així, jo entendre perfectament que CUP, PSC, CIU començin a donar-los tralla, i es que s'ho mereixen) i al final que tots plegats facin un bon govern que cadascú porti una regidoria, que es podran dedicar plenament i amb eficiència i que treballin per un Arenys de Munt, en aquest punt agafaria l'eslogan de CIU i que tots plegats donin "Un nou impuls a Arenys de Munt" que és el que realment el que han de fer tothom els 13 regidors ja sigui del color que sigui, sino no ens en sortirem i al final ho pagarem tots nosaltres el poble.
Jo crec que en una cosa si que han tingut seny tots, possar gent nova, seguint el que ens demànes, jo apostaria per un bon amic i una gran persona en Félix Olivan, (CIU), una persona super treballadora, que està arrelada al nostre poble, que esta en la breda, reis, un crac infomàtic, que fa coses per entitats sense cobrar ni un duro, una persona que sap com funciona la Administració, ja que és funcionari, jo crec que és per ternir-lo en compte i hi ha que coneixe'l perque te molt de seny. (és amic amic meu, però després d'aquesta no se si ho continuarà essent) :-)

Jo votaré CiU perque hi és en Félix.