dissabte, 21 de maig del 2011

Eleccions 2011 - Jornada de Reflexió

Bé, ja estem a la jornada de reflexió, ahir a les 12 de la nit els partits polítics van enllestir els seus actes electorals tot demanant-nos el vot a tort i a dret.

Si fem un petit resum del que hem trobat aquests dies pels carrers d’Arenys de Munt podem trobar-nos amb cordialitat, salutacions, alguna que altre mala cara, insistència per part de polítics amb signar manifestos mes o menys creïbles i/o ridículs, etc…

Arribat a aquest punt i despres de numeroses crítiques i/o alabances fetes al meu bloc em genera certa satisfacció veure que si més no la gent participa, espero facin el mateix el dia 22 i tothom vagi a dir la seva a les Urnes.

I dit això, anem a fer la que possiblement serà la meva última crítica al consistori actual (AM2000-CIU-PSC). Com tothom sap, segons la llei electoral està prohibit fer inauguracions en època d’eleccions, i bé, sembla ser que els nostres “polítics” ho saben bé, però això no es raó perquè si que facin certes “obres” si es poden dir així perquè tothom les vegi. Em refereixo al PANAGALL i la RIERA.

Si repasseu el meu blog, veureu que en nombroses ocasions he criticat el mal estar i el no acabament de les obres del Panagall, doncs ves per on, aquesta setmana ha aparegut el Panagall, pintat, arreglat, amb arbres, tot ben bonic i la meva pregunta es: fins a la setmana anterior a les eleccions no hi ha hagut el pressupost per fer-ho???

AIXÒ ES UNA VERGONYA

Evidentment els senyors de CiU i del PSC s’amagaran al darrera del Sr. Mora amb el seu malmès AM2000 (per sort ja inexistent) eximint les seves responsabilitat amb aquests actes, però no us oblideu, també son part del consistori.

També han “plantat” bancs a la riera, curiós que també hagin arribat la setmana abans de les eleccions.

AIXÒ NO ES ELECTORALISME????

Bé, amb això el que vull dir i demostrar-vos es que tant els senyors de CiU com del PSC no son tant “bonics” com pretenen fer-nos creure ni juguen tant net. De ser així o bé ho haurien fet fa molt de temps o bé s’haurien esperat almenys a la transició del govern municipal.

Dit això m’adono que realment els polítics (almenys d’aquestes dues formacions) la única cosa que volen es seguir al govern per seguir “vivint” i no m’empasso allò de “gent del poble per treballar pel poble”, ho sento, es gent que treballa per ella mateixa.

El que demanaria (ara ja es massa tard) es que la gent jugui neta i faci una política neta, clara i transparent. Que la gent del poble pugui sentir-se orgullós de dir “tenim un ajuntament que treballa per nosaltres”.

Ja per acabar, jo no se com seria un govern amb la CUP, ERC o qualsevol altre partit dels que actualment no manen, però d’una cosa si puc estar-ne força segur, veient com ho han fet, jo m’hi tiro de cap i em decanto pels partits que fins a la data han estat a la oposició, segur que no ho faran tant malament. Per tant voteu a qui vulgueu, però mireu el poble, mireu al vostre voltant, fixeu-vos amb com està tot i com ens intenten manipular amb carrers pintats a última hora i arbres que prèviament van treure, no us deixeu enganyar, no caigueu, voteu amb el cap i cor però sobretot, sigueu realistes i observeu. Veureu gent més que preparada que de ben segur farà rutllar aquest ajuntament.

Ara sols em queda acomiadar-me del mes escrits pre-electorals, doncs a partir de diumenge nit, el fantasmet començarà amb les negociacions dels pactes i a mirar-se amb molt de deteniment el nou consistori.

Fins aleshores.

Bona jornada electoral, aneu a votar !!!! dieu la vostra, que la gent us escolti i que parlin les urnes.

El Fantasmet.